woensdag 28 maart 2018

Stempelen is voor jong en oud!

Al vijf jaar geef ik met heel veel plezier, en met hart en ziel, creatieve stempelworkshops. Daarbij kom ik mensen tegen van  13 tot 84 jaar jong! Daaruit blijkt maar weer dat stempelen voor alle leeftijden is. En het leuke is dat dat zo goed samengaat! Het plezier en het creativiteit zijn niet aan leeftijd gebonden en met de mooie stempels en inkten is het gewoon heel fijn en prettig werken!

Zo maakte ik laatst met een paar jonge dames van zo'n 13 jaar een heerlijke stempelmiddag mee. Beide meiden hadden nog niet eerder gestempeld, maar waren wel heerlijk creatief! We maakten diverse projecten, onder andere een paar kleurrijke minikaartjes!

 Eerst stempelden ze zelf een mooie achtergrond, met diverse stempels uit de Sale-A-Brationset Eclectic Expressions. Superleuk om te doen, met deze gave combinatie van stempels!
Eclectic Expressions Clear-Mount Stamp Set

Vervolgens hebben we superleuk Embelllishments gemaakt met de schattige stempeltjes van de set A Good Day, uit de voorjaarscatalogus, in combinatie met een aantal ponsen, cirkels en de nieuwe scallop cirkels. De figuurtjes werden ingekleurd met Aqua Painters en Inkt, en dat ging de dames verbazend goed af!


De Embellishments kwamen op de kaartjes, en op het zelfgemaakte achtergrond papier tekenden we nog een zwart lijntje voor een lekker pittig accent. Het leuke is dat mensen van die leeftijd nog niet denken aan wat "hoort"maar gewoon kijken naar wat ze mooi vinden en dat gewoon doen!

Het was heerlijk om te zien hoe ze genoten en heerlijk bezig waren. Ze gingen ook heel zorgzaam met de materialen om, waarvoor ik ze natuurlijk een complimentje gaf!

En wat zo leuk is, ook hun oma, die deze workshop aan de meiden kado gedaan had en gewoon lekker mee deed, had een topmiddag!

Op zulke momenten geniet ik zelf net zo hard mee!


Dit is precies waarom ik vijf jaar geleden als demonstratrice begonnen ben. Ik vond en vind het heerlfijk om mooie en leuke workshops te bedenken en geven, en wilde zo graag de kennis en het plezier in het maken van leuke en mooie dingen aan anderen overdragen. De lol in het creeeren en de voldoening die je kunt hebben over iets dat je zelf maakt gunde ik aan nog veel meer mensen. Iets onder je eigen handen zien ontstaan, iets naar jouw smaak en idee, met mooie kleuren en afbeeldingen.... is gewoon onbetaalbaar mooi. Zoiets moet je gewoon ervaren om te weten wat het met je doet! 

Sale-A-Bration

De Sale-A-Bration is bijna voorbij, maar nog niet helemaal. Je kunt nog steeds, nog twee daagjes,  je gratis kadootjes uitkiezen bij je bestelling vanaf 60 euro, maar ook is er nog steeds dat fantastische aanbod voor de mensen die ECHT enthousiast zijn over stempelen en graag voortaan met flinke korting hun stempelmaterialen willen kunnen kopen!
Om dat te doen koop je namelijk het Startpakket voor 129 euro, waarvoor je producten mag uitkiezen met een waarde van 175 euro! Daarnaast krijg je automatisch een basispakket kado met een waarde van 60 euro, en mag je tijdens de laatste dagen van de Sale-a-Bration nog steeds als extra bij het Startpakket twee EXTRA stempelsets naar keuze uitkiezen, helemaal gratis! (en dat mogen ook de allerallerduurste zijn, wat al op kan lopen tot 126 euro!) Kortom voor ruim 360 euro ontvangen, en nog steeds maar 129 euro betalen, en dan voortaan ook nog met een korting van 20 tot 25 procent je spulletjes kunnen aanschaffen. Hoe GAAF is dat!!!

Er komen nog veel meer leuke voordeeltjes bij....En dan ben je ook nog eens lid van ons fijne, hechte team, met alle bijbehorende gezelligheid! Mocht je gewoon alleen willen hobbyen voor jezelf is dat helemaal prima, maar wil je wel een stapje verder en misschien vriendinnen laten mee bestellen of af en toe een workshop geven kan dat natuurlijk ook en help ik je met alle liefde en deel ik graag mijn kennis en ervaringen met jou om dit op te bouwen!


Mocht je meer hierover willen weten, kijk dan HIER eens! En schroom niet contact op te nemen en me alles te vragen wat in je op komt! Mocht je interesse hebben en nog gebruik willen maken van de bonus ( de twee EXTRA STEMPELSETS naar keuze!) die je alleen nog tijdens deze laatste dagen van de Sale-A-Bration kunt krijgen is het natuurlijk verstandig NIET te wachten ;o) Je kunt er op rekenen dat ik je goed, volledig en eerlijk informeer!

Zo af en toe heb ik hier al eerder over geschreven... mijn ervaringen en motivatie om te doen wat ik zo graag doe... je leest het HIER!

Enfin, volgens mij is het eigenlijk altijd wel duidelijk. Dit kunnen en mogen doen is voor mij een droom die elke dag weer uitkomt, en ik gun dat anderen ook! Dus kom er bij!

Voor de minikaartjes in deze post gebruikte ik:
Stempels: Eclectic Expressions (SAB), A Good Day
Papier: Cardstock: Shimmery White, Powder Pink, Melon Mambo, Crushed Curry, Pumpkin Pie, Basic Black
Inkt: Powder Pink, Melon Mambo, Crushed Curry, Pumpkin Pie, Basic Black
Ponsen: 1 1/8 inch Scallop Circle, 1 3/8 inch Scallop Circle, 1 Inch Circle, Handheld Circle 1/8 inch
Embellishments: Solid Bakers Twine Basic Black
Tools: Aqua Painters

Tot snel!
Annette
Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Vrijdag 30 maart om 20.00 uur
Dinsdag 3 april om 19.00 uur
Maandag 9 april om 19.00 uur




Van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!
Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!