dinsdag 27 juni 2017

De (Stempel-)zomer komt er aan!

Nog even en het is vakantie!

Voor de een is het al bijna zo ver, de ander moet nog een maandje, of langer, wachten. Maar we voelen allemaal wel al die kriebels....

Het maakt niet uit of je een verre reis maakt of lekker naar de camping in eigen land gaat, of gewoon thuis lekker geniet in je eigen tuin of op je balkon... De vakantie is een tijd om leuke dingen te doen, net even anders dan gewoon! Ontspannen! Even niet zo veel moeten en een tijd om lekker te doen waar je zin in hebt!

Leuke dingen... zoals stempelen! ;o)

Neem je (net als ik!)je stempelspulletjes mee op vakantie of zit je lekker in je eigen tuintje (dat doe ik ook!) te knutselen als je vrij bent en je tegelijkertijd heerlijk geniet van het weer?

Het blijkt echter niet voor iedereen zo makkelijk te zijn....

Toen ik mijn stempelvriendinnen en Facebookvolgers vroeg "Hoe is jouw Stempelzomer?" hoorde ik een aantal enthousiaste reacties maar ook hoorde ik bepaalde andere antwoorden best opvallend vaak:


"Als ik eenmaal op vakantie ben, en wil gaan stempelen, blijk ik altijd wel iets belangrijks te zijn vergeten"
"Tijdens de vakantie heb ik wel stempelzin maar geen inspiratie"
"Ik weet nooit wat ik mee moet nemen"
"Mijn familie moppert steevast dat ik veel te veel knutselspullen meeneem"
"Ik neem het liefst mijn hele stempelkast mee, maar dat gaat niet, dus dan neem ik maar helemaal niets mee"
"In de vakantie zijn er bijna geen leuke workshops, terwijl ik dan juist volop tijd heb"
"We hebben bijna geen plek voor bagage, dus mijn knutselkoffer kan niet mee.
"Vlak voor de vakantie heb ik het altijd zo druk met het huis soppen en de was dat ik er niet aan toe kom om over een stempeltasje na te denken...."
"Als ik op vakantie ben, kan ik geen Kijkkast Workshop doen"
"Stempelen in de zomervakantie, heerlijk! Maar als ik dan thuis op mijn terrasje zit om aan de slag te gaan met stempels en inkt, blijf ik maar naar mijn kamertje boven lopen om weer iets te halen... waardoor ik amper aan stempelen toe kom!"
etc etc...

Stuk voor stuk keken ze er heel beteuterd bij...

Ach, wat jammer toch! De vakantie is er juist om te genieten, te ontspannen, en om aan jezelf en je hobbies toe te komen!

Maar natuurlijk heb ik er over nagedacht, heb ik alle wensen op een rijtje gelegd, bedacht waaraan een ideale Stempelzomer moet voldoen en heel hard gewerkt aan een oplossing voor alle bezwaren!

En....

Die heb ik gevonden!

Het is iets helemaal nieuws geworden, iets unieks en heel erg leuks!

Hoe klinkt dit je bijvoorbeeld in de oren:


De Kijkkast Stempelzomer! 
Voor iedereen die ook (of misschien wel vooral) in de vakantie stempelen wil, graag mooie dingen maakt, dol is op kleurtjes, van afwisseling houdt en zin heeft in een paar heerlijke maanden creatief en ontspannen stempelplezier! Wel de lusten, niet de lasten, want je hoeft niet te piekeren over wat je meeneemt, je kunt aan de slag gaan waar en wanneer je maar wilt, je krijgt volop inspiratie en tutorials aangereikt, het denkwerk en snijdwerk is al voor je gedaan,  je maakt allerlei verschillende projecten... en.... je hebt er maar een heel klein tasje met stempelmaterialen voor nodig!

Klinkt goed toch?

Lijkt het je leuk om ook mee te doen??

Kijk dan gauw op {de Kijkkast Stempelzomer-pagina!}




Als dat geen Zalige Stempelzomer gaat worden.........;o)

Ik heb er ZO supermegaveel zin in! Jij ook?

Tot dan!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 3 juli om 19.00 uur
Maandag 10 juli om 19.00 uur


Heb jij de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Image result for stampin up catalogue 2017



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!