zondag 28 mei 2017

Voor jou van mij, ton sur ton techniekenkaart, en een nieuwe workshop.

Wat was het hier een fijn weer vandaag. Stralend en warm in het zonnetje, maar uit de zon was het koel genoeg om het een en ander te ondernemen.

Natuurlijk heb ik een poosje gestempeld, maar ook is er weer geklust, jaja, weer een stapje dichterbij mijn stempelkamertje ;o)

Vandaag laat ik een kaart zien in een kleur, ton sur ton dus.

Deze maakte ik met de Multiple Faux Shadow Framing Techniek. Een nieuwe techniek die ik echt ZO ontzettend gaaf vind om te doen!

Pas nog maakte ik er ook een sprookjesachtige kaart mee in lieve lentekleurtjes. Deze liet ik eerder IN DEZE POST  al zien. 


Ik ben voor deze kaart op ongeveer de zelfde manier te werk gegaan...Ik heb wat kleine variaties toegepast. Sowieso wordt het effect natuurlijk anders door de kleuren!

Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de Stempelset Recht uit het Hart, samen met de Flourish Thinlits. Wat zijn ze toch prachtig!

Deze bundel is overigens alleen deze maand nog met Bundle Korting te bestellen, evenals alle andere bundels die in de huidige catalogus staan. Sommige stempels, Dies en Ponsen blijven wel, maar dan alleen als los te bestellen producten. Bundles zijn er altijd maar 1 jaar. Dus mocht je nog iets van de huidige Bundles willen hebben en nog van de 10 procent bundle korting willen genieten dan is het zaak snel te zijn. Morgen, maandag 29 mei, heb ik de laatste )mee-)bestelling van deze maand, dus wil je dat ik ook voor jou iets meebestel, geef het dan tijdig aan me door!

Over de techniek die ik voor deze kaart gebruikte kreeg ik zo veel vragen! Heb je allemaal laagjes op elkaar geplakt... Nee dat heb ik niet. de schaduwframelagen zitten op 1 stukje cardstock.... Heb je het afgeplakt?... Nee, ook dat heb ik niet.... 

Deze techniek is lastig in tekst uit te leggen, omdat het veel verschillende bewerkingen zijn, en dus kan ik het veel beter laten zien!

Daarom heb ik besloten er een workshop van te maken. Een mooie techniekenworkshop voor echte stempelfans! ;o) We maken tijdens deze workshop diverse variaties op deze prachtige techniek en ik leer je alle foefjes die je moet weten om zelf ook zulke kaarten met diepte-effect te maken.  Deze workshop gaat plaatsvinden op 24 juni a.s en de workshop is te volgen door iedereen die wel al enige stempelervaring heeft.

We werken voor deze speciale workshop in een kleine groep zodat ik iedereen optimaal kan helpen en leren. Je kunt je vanaf nu aanmelden door mij een EMAIL te sturen. Zoals altijd geldt: Wees er snel bij want vaak zijn workshops snel volgeboekt!

Je vindt alle info in de Workshopagenda



 En daar zullen de komende dagen nog meer workshops aan toegevoegd worden! Want er zijn weer volop ideeen voor nieuwe, originele, leerzame en inspirerende Kijkkast-workshops!

 Wat er ook aan komt is de datum dat de nieuwe jaarcatalogus LIVE gaat! Zo spannend! Heb jij nog geen papieren exemplaar ontvangen en zou je dat wel graag willen? Stuur mij dan gerust even een berichtje, Ik stuur hem graag naar je toe! De verzendkosten bedragen 3,75.

De schitterende stempels en dies die ik voor deze kaart gebruikte gaan gelukkig mee naar de nieuwe catalogus, maar er is ook heeeell heeeelll veel nieuws op komst, en ik voel me een bofferd dat ik daar het komende jaar weer leuke dingen mee mag gaan doen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Recht uit het Hart
Papier Cardstock: Whisper White, Whisper White Thick, Soft Suede
Inkt: Sahara Sand, Crumb Cake, Soft Suede
Dies: Flourish Thinlits, Layering Squares Framelits
Embellishments: Pearl Basic Jewels
Tools: Big Shot, Die Brush, Stampin'Sponges
En verder: Snail Adhesive, Fine Tip Glue Pen

Tot snel!
Annette

***Speciale Mei Actie: Eastern Palace Bundles met gratis Extra's! 
Klik hier voor alle {INFO}***




Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 29 mei om 19.00 uur ->
(Laatste bestelling uit de huidige catalogus!)
Donderdag 1 juni om 19.00 uur -> 
( Eerste bestelling uit de NIEUWE catalogu)
Maandag 5 juni om 19.00 uur.




Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }




Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!