woensdag 3 mei 2017

Friends Forever met Eastern Palace Suite

Vanmiddag heb ik mezelf maar eens een paar uurtjes vrij gegeven.....

Vrij om even lekker aan de slag te gaan met de Oriental Palace Suite en...  Het is me nu echt helemaal duidelijk geworden.......


Ik ben gewoon ordinair tot ver over mijn oren verliefd... Er is geen redden meer aan ;o)

Wat een prachtige details en mogelijkheden! Echt, mijn hoofd liep over van de ideeen... Jammer dat er ook nog gekookt en gegeten moest worden ;o) 

Maar ik ben vanmiddag eerst maar eens eenvoudig begonnen....

Al die mooie laagjes... mmm....

Ziet er mooi uit, maar is toch heel makkelijk! 

Dankzij de fraaie materialen....


 Met de Eastern Medaillions Thinlits dies uit de Suite maak je de mooie, gedetailleerde randen en rozetten....

En met de bijpassende stempels kun je daar vervolgens mooie details op aanbrengen...



Voor deze kaart heb ik de kleuren van het Eastern Palace DSP als uitgangspunt genomen, en voor een zacht element heb ik er een beetje Sahara Sand aan toegevoegd. De prachtige diepe kleur die de hoofdrol heeft is Fresh Fig, een van de nieuwe In -Colors. Een diepe aardse kleur die supergoed combineert met allerlei andere tinten.

Ook de hoekjes van het DSP heb ik voorzien van een klein gestempeld detail. Zo leuk al die schattige ministempeltjes in de set! En op zoveel manieren toe te passen!

Het prachtige kwastje is ook onderdeel van de Suite. Het geeft op dit kaartje echt een "rijke"afwerking vond ik. Het gestrikte lint is Natural Trim Gold. Dit vertrouwde lint staat in de jaarcatalogus. 

Je ziet dat ik de middelste cirkel verhoogd heb opgeplakt. Dat geeft nog net iets meer structuur aan de rozet.

 Een lieve luxe kaart om naar een dierbare vriend(in) te sturen! 

Maar ik heb nog zo veel meer ideeen gekregen voor weer totaal andere toepassingen en stijlen. Dat maakt deze set voor mij ook zo waardevol: Er zit een schat aan creatieve mogelijkheden in! Ook heb ik de set al met een aantal mooie stempeltechnieken gecombineerd. In de speciale thema workshop van 20 mei a.s.komen ze allemaal voorbij! Doe je ook mee?

En natuurlijk zal ik de komende tijd nog meer voorbeelden laten zien met deze set....

Mocht je interesse hebben....Voor meer informatie over de Eastern Palace Suite en de speciale MEI-aanbieding kun je (HIER) alle informatie vinden!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Eastern Beauty
Papier: Cardstock: Fresh Fig, Very Vanilla, Sahara Sand
             DSP: Eastern Palace Specialty Designer Series Paper
Inkt: Fresh Fig
Dies: Eastern Medallion Thinlits Dies, Layering Circles Framelits
Embellishments: Mini Tassels Assortment, Natural Trim Gold
Tools: Big Shot, Die Brush
En verder: Fine Tip Glue Pen, Multi Purpose Liquid Glue, Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals, Mini Glue Dots

Tot snel!
Annette

***Speciale Mei Actie: Eastern Palace Bundles met gratis Extra's! 
Klik hier voor alle {INFO}***



Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 8 mei om 19.00 uur
Maandag 15 mei om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!