vrijdag 26 mei 2017

Dankjewel met Daisy Delight!

Na een fantastische dag op de Jaarmarkt bij ons in Wognum kwam ik moe maar heel voldaan thuis. Ik ben die dag zo enorm verrast met lieve en enthousiaste reacties op de kraam en er was heel veel interesse in de workshops! Tijdens de markt waren er diverse primeurs te bekijken en te boeken en gisteren en vandaag zijn er dan ook best wat nieuwe aanmeldingen binnen gekomen. De komende dagen zal ik de workshops ook toevoegen aan de Workshopagenda hier op het blog! De eerste staan er al op!

Aanstaande donsderdag 1 juni en woensdag 7 juni zijn er trouwens ook weer twee gezellige  Stempelmomentjes. Bij beide ochtenden zijn nog twee plekjes beschikbaar. Dit zijn altijd erg gezellige ochtendjes, met ruim voldoende tijd voor het stempelen en een lekker bakkie koffie of thee, en doordat er voldoende tijd is, is het ook een mooie gelegenheid nader kennis te maken met het stempelen! Of misschien wil je het wel voor het eerst eens gaan uitproberen! Helemaal leuk, je bent welkom! Maar ook de gevorderde workshoppers bezoeken graag de Stempelmomentjes, want deze ochtendjes zijn voor iedereen!.Heb je dus zin om mee te doen, meld je dan snel aan!

Vandaag laat ik natuurlijk ook een kaartje zien!
Natuurlijk gebruikte ik weer wat nieuwe producten hiervoor! Het eerste wat natuurlijk opvalt is de kleur! Dit is de nieuwe In Color Berry Burst! Zo'n frisse kleur en zo'n mooie aanvulling om met andere kleuren te combineren!

Het Designpapier is ook nieuw! Mooi he? Het komt uit  het Fresh Florals Designer Series Paper Pack en je vindt in deze set alle 5 nieuwe In-Colors terug. Enkele motieven zullen misschien bekend voorkomen want deze komen uit het  Floral Boutique DSP uit de catalogus van 2016-2017! Het zijn prachtige tijdloze motieven!

De gebruikte stempelset heet Delightful Daisy! Een supermooie set waarmee je heel veel kunt! Zowel de tekst als de bloem heb ik met deze set gemaakt.
De bloem, oftewel de Daisy, stempelde ik twee keer, en ponste ik daarna uit met de bijpassende, ook nieuwe Daisy pons! Daardoor is het maken van de bloem een fluitje van een cent!

Om het wat meer "leven"te geven sponsde ik de bloem een beetje en na het vormen van de blaadjes met een Bone Folder plakte ik de twee bloemen op elkaar, net een beetje verspringend zodat je van beide laagjes de blaadjes ziet en je een lekker volle bloem krijgt.

De blaadjes maakte ik met de Flourish thinlits Dies. Maar in de stempelset zitten ook leuk blaadjes die je in twee stappen kunt stempelen. Zo kun je lekker varieren!

En daar houden we van, toch?


De randjes van het witte pannetje heb ik een beetje opgeruwd met mijn Paper Snips schaartje.

De tekst kun je op meerdere manieren samenstellen en zit ook in de Daisy Delight stempelset. Het feit dat er zo veel bruikbare stempels bij de set zitten, plus de bijpassende pons, en de combinatiemogelijkheden met andere stempelsets,maken dit een heel mooie, toegankelijke combinatie... En hij is nog zeer betaalbaar ook! ;o) Als bundle kun je ze vanaf 1 juni bestellen voor 38,50!



WORKSHOPNIEUWS!
Er komt een superleuke workshop aan met de Daisy-set! Op 3 juni heb ik een workshopmiddag gepland met de fleurige Daisy als middelpunt, en alle werkstukken die we dan maken zullen een andere sfeer en stijl hebben. Zo leer je meteen hoe veelzijdig de set te gebruiken is! Een supervrolijke workshop dus! Ook voor beginnende stempelaars is deze workshop prima te doen! In de {workshopagenda} kun je alle informatie vinden!


Ook de prachtige embellishment in het hart van de bloem is NIEUW! Prachtige zilveren elementen die je in het echt moet zien om echt te zien hoe mooi ze schitteren. Ze hebben allemaal vlakjes waar het licht plachtig in weerkaatst en zijn bol van vorm maar niet dik. Hier heb ik een clear exemplaar gebruikt, maar ze zijn er straks ook in het goud. Ze zitten met 72 stuks in diverse maten in een pak en kosten slechts 6,25!

Het was een heerlijke kaart om aan te werken, eentje om heel vrolijk van te worden! Deze materialen hebben mijn hart al gestolen. Nu het morgen zulk mooi weer gaat worden ga ik maar eens een Daisy Stempelmiddagje inlassen! Een heeelll aanlokkelijk plan!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Daisy Delight
Papier: Cardstock: Whisper White, Berry Burst, Old Olive
             DSP: Fresh Florals Designer Series Papier Stack
Pons: Daisy
Dies: Flourisch Thinlits Dies
Embellishments: Faceted Gems Clear
Tools:  Bone Folder, Paper Snips
En verder: Snail Adhesive, Fine Tip Glue, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

***Speciale Mei Actie: Eastern Palace Bundles met gratis Extra's! 
Klik hier voor alle {INFO}***




Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 29 mei om 19.00 uur ->
(Laatste bestelling uit de huidige catalogus!)
Donderdag 1 juni om 19.00 uur -> 
( Eerste bestelling uit de NIEUWE catalogu)
Maandag 5 juni om 19.00 uur.




Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }




Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!