zaterdag 22 april 2017

Kadoosje met Touches of Texture

* Wil je weten wat er nog is van de artikelen die UIT DE COLLECTIE gaan? 
Oftewel de Retiring List? Kijk dan eens {HIER}
Er is inmiddels veel op, maar er is ook nog heel veel leuks beschikbaar!
Er zijn diverse artikelen ook nog eens enorm afgeprijsd!
Je kunt via de site bestellen (dan heb je Credit Card nodig) 
maar je mag ook gewoon je lijstje aan mij doorgeven*

*Wil je nog meer tips, trucs, ideetjes, videootjes, acties en blikken achter de schermen?? 
Like en volg de KIJKKAST FACEBOOKPAGINA 
en maak zo bovendien regelmatig kans op leuke prijsjes en kadootjes*


Het is altijd leuk om een kleinigheidje voor iemand mee te nemen, en als je er dan iets leuks en liefs van maakt door de persoonlijke manier waarop je het hebt verpakt, wordt de verpakking vaak nog leuker gevonden dan de inhoud ;o)

Deze keer laat ik een heel eenvoudig te maken driehoek-doosje zien. Je maakt dit heel snel uit 1 stuk cardstock en zonder plakmiddelen.

Het cardstock van het doosje heeft de kleur Night of Navy, en door met de stempel met het fijne takje en dezelfde kleur inkt her en der over het cardstock verspreid af te drukken krijgt de basis net een subtiel motiefje...

Het label op het doosje stanste ik uit een stukje Thick Whisper White Cardstock met de Lots of Labels Framelits.. Deze kreeg een motiefje door hem met de lange kantstempel en Night of Navy inkt meerdere malen te bestempelen tot het hele oppervlak bedekt was...

Het zelfde fijne takje stempelde ik ook op een ovaal dat ik uitstanste met een ovaalvorm uit de Stitched Shapes Framelits. Deze keer kleurde ik de blaadjes en bloemetjes in met ezelfde kleur inkt en de Aquapainter.
Van het ovaal en het label sponsde ik de randjes licht met de inkt, en daarna bevestigde ik ze met Stampin'Dimensionals op het basisdoosje. Om het af te maken strikte ik nog een stukje Bakers Twine in de bijpassende kleur en plakte dit met een Mini Glue Dot op het doosje. De sluiting maakte ik met een stukje 5/8 inch Organza Ribbon... zodat ook het Whisper White weer mooi terugkomt.

 Klaar om kado te geven! En heel makkelijk te maken!

Dit doosje maakten we ook pas geleden tijdens een workshop op locatie. Het was heel leuk om met 1 stempelset een aantal totaal verschillende werkstukken te maken! Ook voor de dames die niet eerder hadden gestempeld was het niet moeilijk om te doen.

Mocht je zin hebben om ook eens een workshop bij je thuis te hebben, met je eigen vrienden, buren, kennissen, zussen, collega's, noem maar op... dan kan dat! Ik pak alle benodigde spulletjes in en kom naar toe. Je hebt dan natuurlijk ook inspraak in wat we gaan maken, maar laat je je liever  verrassen kan dat natuurlijk ook! Bovendien kan dat voor jou als gastvrouw leuke voordelen opleveren, zoals gratis stempelproducten en meer leuks ;o) Neem gerust eens contact op voor de mogelijkheden!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Touches of Texture
Papier: Cardstock: Night of Navy, Whisper White Thick, Whisper White
Inkt: Night of Navy
Dies: Lots of Labels Framelits, Stitched Shapes Framelits
Pons: 1/8 Handheld Circle
Embellishments: Bakers Twine Night of Navy, 5/8 inch Organza Ribbon
Tools: Big Shot, Aqua Painters, Sponge Daubers
En verder: Stampin'Dimensionals, Mini Glue Dots

Geniet van je weekend! Het gaat volgens mij weer lekker stempelweer worden!
Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 24 april om 19.00 uur
Maandag 1 mei om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!