woensdag 29 maart 2017

Het zijn er TWEE! Tweelingkaart met Moon Baby en Succulent Garden

Schandalig zeg! Het is echt al weer zes dagen geleden dat ik voor het laatst een blogpostje plaatste. In het engels zeggen ze dan zo mooi dat het leven het even overnam, oftewel, er kwam van alles voorbij waardoor het bloggen echt niet lukte.

Maar nu zijn bijna alle KIK zaken afgerond, is een grote opdracht klaar,  zijn nieuwe teamgenootjes op weg geholpen, ben ik begonnen aan de SWAPS voor On Stage, en kan ik even een kaartje plaatsen!

18 jaar geleden werden we ouders van onze twee grote kinders. Inmiddels zitten ze midden in de tentamens en examens maar de tijd dat ze geboren werden staat me natuurlijk nog helder voor de geest!

Een van de dingen die ik toen van veel mensen hoorde is dat ze het lastig vonden een leuke tweelingkaart te vinden. En tsja, dat is dan weer het mooie van zelf maken... want met kaartjes voor een geboren tweeling heb ik dus totaal geen moeite ;o) Die maken we gewoon "op maat" en kun je bovendien makkelijk aan verschillende situaties aanpassen.

Voor dit exemplaar gebruikte ik de schattige babietjes van de stempelset Moon Baby. Deze heb ik twee keer afgedrukt met Basic Gray Archival Inkt op watercolorpapier.

Daarna stempelde ik er ook wat sterretjes bij uit dezelfde set, en kleurde ik alles in met inkten en de waterbrushes. Als hoofdkleur gebruikte ik Mint Macaron. Samen met het grijs van de afdruk en de basiskaart zorgt dat voor een zachte, frisse en moderne look. Bovendien is het niet perse voor jongetjes of voor meisjes maar kan het altijd.

Voor een trendy achtergrond gebruikte ik een stukje van het Succulent Garden DSP. Je zou niet denken dat vetplantjes en babietjes de meest ideale combinatie zijn, maar volgens mij is het hartstikke leuk zo bij elkaar! Lekker out of the Box denken ;o)

Bovenaan voegde ik een stukje Washi uit de Urban Underground serie. Daar zit een klein beetje zilver in en omdat ik dat zo leuk vond staan heb ik het zilver ook terug laten komen in het Satin Ribbon dat ik om het paneeltje wikkelde.

En toen zocht ik nog een tekst. Deze tekst uit de Nederlandstalige stempelset  KJEG bleek alhoewel hij oorspronkelijk bedacht is voor een stel dat samen gaat wonen of trouwen ook heel leuk bij dit thema te passen. Ik past de tekst toe op een labeltje dat ik aan het lint vastknoopte. Dat maakt het kaartje net wat moderner om te zien en geeft een speels effect!

Leuke feitjes: Het Succulentspapier is nog twee dagen lang als Sale-A-Brationkado gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro, maar het gewoon bestellen kan ook nog steeds. En aanstaande vrijdag doe ik bij voldoende animo nog een extra bestelling zodat je dan nog een keer van de Sale-A-Bration kunt genieten! Had je ook nog iets willen hebben? Dat kan dus nog!

En ook kun je je nu nog aanmelden en het startpakket ontvangen (voor 175 euro producten uitkiezen en slechts 129 euro betalen...) en daarbij ook nog eens twee gratis stempelsets naar eigen keuze mogen uitkiezen uit de huidige catalog! Bovendien kun je dan voortaan met 20 procent korting bestellen! Een mooier aanbod is er niet! ;o) Neem gerust even contact op als je meer wilt weten!

Binnenkort kom ik met een heleboel nieuws, maar ook met nieuwe maaksels! Want ik heb weer het ander gemaakt ;o)

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Moon Baby, KJEG
Papier: Cardstock: Smoky Slate
             DSP Succulent Garden
             Watercolor Paper
Inkt: Basic Gray, So Saffron, Mint Macaron, Pink Pirouette
Embellishments: Satin Ribbon Silver, Bakers Twine Whisper White, Urban Underground Washi
Pons: 1/16 inch Circle Handheld
Tools: Aqua Painters, Stampin'Sponges
En verder: Snail Adhesive, Tear& Tape Adhesive

Tot snel!
Annette

Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   Vrijdag 31 maart 2017 (laatste (mee-)bestelling binnen de SAB!!!)Maandag 3 april om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare (nog 1 pakket beschikbaar, laatste kans)
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets (tot 31 maart),  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!