woensdag 25 januari 2017

Vintagelook met Inside the Lines en Lift me Up!

De Sale-A-Bration is in volle gang en het is dan ook lekker druk! De reacties op de prachtige nieuwe voorjaarscatalogus en de gratis producten in de Sale-A-Brationfolder zijn superenthousiast! De producten zijn dan ook schitterend!

Erg leuk is het dat er met alle nieuwe spulletjes weer heerlijk "gehusseld" kan worden. Oftewel lekker mixen en matchen, nieuwe combinaties verzinnen en de mogelijkheden verkennen van de nieuwe producten!

Een van de toppers in de Sale-A-Brationactie is het Inside the Lines Designer Series Paper! Dit is speciaal gemaakt om aan te sluiten bij de grote inkleurtrend die we momenteel wereldwijd zien! Ik heb dan ook al heerlijk zitten kleuren met dit papier met de nieuwe Watercolor Pencils, blenderpen, Aquapainters en natuurlijk ook met de Classic Inkten en de Markers.

Image result for Inside the Lines Stampin up

In een pak zitten 12 grote vellen, 3 elk van 4 dessins. Lekker veel dus!

Maar goed, ik ben nu eenmaal eigenwijs ;o) , en naast kleuren kan er vast nog wel meer mee dacht ik zo, dus daar rolden diverse maaksels uit. Lekker kliederen en kladderen ;o)



Van zichzelf is het DSP natuurlijk helemaal wit, met een zwarte opdruk. Ik heb het papier een beetje vintage gemaakt door wat inkt te sponzen en te stempelen! Helemaal leuk en supermakkelijk!


Zie je? Dit geeft het papier meteen een totaal ander effect! 


En de gave nostalgische luchtballonnen uit de stempelset Lift me Up passen er
fantastisch bij! Ik heb de ballonnen achter elkaar gestempeld met behulp van een maskertje. Maskeren is een heel makkelijk basistechniekje dat altijd een gaaf effect geeft!

Er zijn bij deze stempelset ook geweldige thinlits, die heb ik deze keer niet gebruikt maar ga ik zeker binnenkort laten zien. Samen zijn de stempels en dies met Bundlekorting te bestellen... Bestel er een kleinigheid bij of bestel de Woodmount versie en je hebt ook meteen gratis-en-voor-niks het Inside the Lines Designer Series Paper ;o)


De tekst die ook uit Lift me Up komt heb ik wit geembost op  Basic Black cardstock en daarvan maakte ik een bannertje. Hiervoor is de Triple Banner pons altijd ideaal!

En omdat ik van subtiele details houd, heb ik een tabje gemaakt door een stukje cardstock te ponsen met de Scalloped Tag topper, en dit onder het middenpaneeltje geplakt. Onder de Banner zit een stukje van het Very Vanilla Lace Trim!


En zo bij elkaar levert het een lekker stoere vintageachtige kaart op die je zowel naar een heer als een dame kunt sturen!

Het Inside the Lines DSP is echt geweldig leuk! Mijn hoofd zit helemaal vol met nog veel meer ideeen met dit helemaal GRATIS mee te bestellen papier en ik heb nog diverse voorbeelden klaar liggen....! Je zult het dus vast vaker zien bij volgende posts ;o)

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Lift me Up!
Papier: Cardstock: Basic Black, Soft Suede, Whisper White
            DSP: Inside the Lines (SAB)
Inkt: Basic Black, Soft Suede, Versamark
Ponsen: Triple Banner, Scalloped Tag Topper
Embellishments: Embossingpowder Whisper White, Very Vanilla Lace Trim
Tools: Embossingbuddy, Heattool, Sponge Daubers
En verder: Tear&Tape Adhesive, Stampin'Dimensionals, Snail Adhesive

Tot snel:
Annette


Image result for So Very Much Sale a Bration
Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare

Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 30 januari om 19.00 uur
Maandag 6 februari om 19.00 uur



Zou je graag meer mogelijkheden leren met je mooie stempelmaterialen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


3 opmerkingen :

  1. hoi Annette, is een super mooie kaart. ik vind de vintagelook altijd heel mooi, maar op deze kaart PRACHTIG......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een mooie en leuke toepassing van het SAB design tekenpapier met de luchtballonstempel, top.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!