zondag 25 december 2016

Mijn kerst wens voor jullie..... A Cozy Christmas!

Vandaag wil ik jullie allen toewensen:

Supergezellige


Fijne,


Warme,


Knusse,


en tevreden kerstdagen!

Het gaat niet om groot en veel, maar om hoe je je voelt. Ik hoop dat jullie je allemaal blij, welkom en fijn voelen.

Geniet van jullie kerstdagen... En doe iets leuks!

En wie weet.... is er nog een momentje om even te stempelen..... (een dag niet gestempeld is een dag niet geleefd, zo luidt het spreekwoord toch? haha)

Mocht dat het geval zijn ;o) dan is het misschien leuk om nog even deze kleine home-deco-potjes te maken. Misschien leuk voor in de vensterbank, op een feestelijk gedekte tafel, of om mee te nemen als je vandaag nog op bezoek gaat.... (en anders als idee voor volgend jaar ;o)

Ze zijn erg "cozy"... (knus,gezellig....)

 De potjes zijn gemaakt met de Popcorn Box Thinlits. Superveelzijdig is deze set. Deze boxjes heb ik bestempeld met het strikje uit de Cookie Cutter Christmasset..... De witte randjes zijn gestanst met een Die, die ook bij de Popcorn Box zit.... Er zitten veel leuke ext5a's bj om de doosjes telkens anders te decoreren.

Een stukje grijs steekschuim heb ik op maat gesneden en in de potjes geduwd. Daarop heb ik wat stukjes platmos gelegd.

Met de Cookie Cutterchristmasstempels en bijpassende pons heb ik de Gingerbread popjes gemaakt. De kerstmutsen maakte ik met de Jolly Friends stempels en Jolly Hat builder Pons. Door alles dubbel te maken kon ik ze tegen elkaar plakken met een houten prikker er tussen. Zo heb ik ze in het schuim gestoken.

Zulke prikkers doen het natuurlijk ook leuk in hapjes, cupcakes ed.

Bij mij staan ze gezellig in de vensterbank!

De gebruikte materialen vind je in het onderstaande lijstje.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Cookie Cutter Christmas, Jolly Friends, Stitched with Cheer
Papier: Cardstock: Real Red, Whisper White, Crumb Cake
Inkt: Real Red, Crumb Cake, Basic Black
Ponsen: Cookie Cutter Builder Pons, Jolly Hat Builder Pons, Classic Label
Dies: Popcorn Box Thinlits, Stitched Shapes Framelits
Tools: Bone Folder, Big Shot, Sponge Daubers
En verder: Tear & Tape Adhesive, Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals, Grijs (=droog) steekschuim, Platmos, Houten Prikkers

Tot snel!
Annette

EINDEJAARSUITVERKOOP 
Het magazijn wordt opgeruimd,
de lijst met retiringproducten is bekend,
er zijn gave aanbiedingen en kortingen,
en OP IS OP!

Je vindt alle informatie over de uitverkoop {HIER!}





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Donderdag 29 december om 19.00 uur

Heb je zin in een maandelijkse dosis inspiratie per post en email?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en wil je ook gebruik maken van de voordelen (korting!!) 
Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als (hobby) demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
voor info kijk je ook HIER

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!