woensdag 14 december 2016

Interactief schuifkaartje met Cookie Cutter Christmas

Wie vindt dat nu niet leuk, een kaart met een bewegend onderdeel waardoor iets te voorschijn komt of beweegt... Een kaartje met een extraatje dus! Volgens mij wil iedereen wel zoiets ontvangen, en ik vind het zelf heel erg gaaf om zoiets te bedenken, dus vandaag laat ik een heel eenvoudig te maken voorbeeldje zien! (pas wel op, want het is verslavend!)


Wederom een kaart met een rendiertje, want, tjsa, die vind ik nu eenmaal ontzettend leuk ;o)

Deze keer heb ik het rendier van Cookie Cutter Christmas gebruikt, en ook de teksten komen uit deze set.... Met de pons ga je zo om het gestempelde rendierkopje heen, je ponst, en hopla, je kunt verder met je kaart! Ideaal!

Alleen het gewei heb ik een beetje ingekleurd met de Stampin'Write Markers en de neus heb ik voorzien van een lekker rood glittereffect door een stukje Red Glimmer Paper te nemen. Verder was hij al mooi genoeg van zichzelf ;o)


Als het schuivertje dan opengaat komt de rest van de tekst tevoorschijn!

Het gebruikte papier heet Candy Cane Lane en het is echt lekker speels nostalgisch maar toch hip papier met een hoog schattigheidsgehalte. De kleuren vind ik echt helemaal geweldig! Het gebruikte Washitape en het Twine in twee kleuren komen uit dezelfde Candy Cane Lane suite, dus dat is supermakkelijk combineren!


Omdat de tekst natuurlijk in de opening moest passen heb ik deze wat groter/breder gemaakt, maar ook kun je dit schuifsysteem op andere manieren maken. De Classic Label pons is er bijvoorbeeld ook erg geschikt voor, en de langwerpige labels uit de Project Life Cards& Labels framelits gebruik ik hier ook wel eens voor. Mocht je deze dus hebben, probeer het dan ook eens uit!

Voor dit kaartje heb ik twee cirkels van 1 inch uitgeponst en het stukje daartussen weggesneden. Dat kan dus ook prima!


Het schuivertje kan trouwens helemaal dicht, zodat je de kaart in een normale enveloppe kunt versturen zonder dat het uiteinde beschadigt. Daarvan ben ik nu net vergeten een foto te maken (oh oh..) Na het maken van dit kaartje heb ik hem trouwens ook nog gemaakt met de andere stempels uit deze Cookie Cutterset. Het is zo makkelijk en snel te doen, met de Foam Adhesive Strips! Natuurlijk paste ik de aankleding van de kaart steeds af op de kerstman, het koekmannetje, de beer en het schattige eskimootje. Zooo leuk om te maken!
Image result for cookie Cutter Christmas Bundle

Om het verhaal even compleet te maken meld ik nog maar even dat de Foam Adhesive Strips alleen deze maand een stuk voordeliger zijn ( leuk voor allerlei interactieve kaartjes en shakerkaartjes!) en dat ook de Cookie Cutter Bundle, dus de stempels met pons, in de Eindejaarssale staat! Als je van speelse kerstkaartjes en kadootjes maken houdt echt een aanrader! Maar bij de hele Sale geldt natuurlijk wel: Op is op!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Cookie Cutter Christmas
Papier: Cardstock: Real Red, Whisper White, Whisper White Thick, Crumb Cake
DSP: Candy Cane Lane 
Red Glimmer Paper
Inkt: Basic Black, en Stampin'Write Marker Soft Suede
Pons: Cookie Cutter Builder Pons, 1 inch Circle, Triple Banner
Embellishments: Candy Cane Lane Designer Washi Tape, Candy Cane Lane Bakers Twine
Tools: Paper Snips, Stampin'Trimmer
En verder: Foam Adhesive Strips, Stampin'Dimensionals, Snail Adhesive

Tot snel!
Annette

EINDEJAARSUITVERKOOP 
Het magazijn wordt opgeruimd,
de lijst met retiringproducten is bekend,
er zijn gave aanbiedingen en kortingen,
en OP IS OP!

Je vindt alle informatie over de uitverkoop {HIER!}






en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 19 december om 19.00 uur
Donderdag 29 december om 19.00 uur

Heb je zin in een maandelijkse dosis inspiratie per post en email?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en wil je ook gebruik maken van de voordelen (korting!!) 
Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als (hobby) demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
voor info kijk je ook HIER



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!