woensdag 27 juli 2016

Kleurrijke shakercard met Layering Love

Ha, ik had weer eens zin in vrolijke kleurtjes! Maar dan weer heel anders dan bij de kaart van gisteren! ;o)

Voor dit kaartje heb ik me weer laten inspireren door het mooie Designer Series Paper. Deze keer het fleurige Affectionally Yours Specialty DSP.

Daar zit o.a. het superschattige bloemetjespapier bij dat ik hier gebruikt heb. Te leuk om te verstoppen, dus heb ik het kaartje lekker simpel gehouden, zodat het papier mooi uitkomt.


Ik maakte er een vrolijke shakerkaart van, samen met de prachtige grote tekst van Layering Love, en de Sweet & Sassy Framelits, die uit diverse maten en vormen harten bestaat. De tekst past precies in het hart. Hoe handig toch weer ;o))


In de Shakerbox zitten wat gouden Sequins die ik van een stukje Sequin Trim afgehaald heb.

Als Finishing Touch gebruikte ik nog wat strookjes Washi Tape, uit dezelfde serie als het Designpapier Affectionaly Yours, dus dat combineert supermakkelijk!

De tekst stempelde ik op een stukje Mint Macaron met een tekstje uit de set Confetti Celebration.


En dat alles bij elkaar levert dan dit feestelijke kaartje op! Dankzij de nieuwe Foam Adhesive Strips is het maken van Shakercards echt supermakkelijk geworden. Ook als je "gekke"vormen in je Shakertjes wilt maken. Shake it bebe!

Zo'n interactief kaartje is toch altijd een beetje speciaal om te ontvangen, dus probeer het vooral een keer uit! Je hebt er zeker succes mee ;o) Het is echt zo leuk om te doen! En echt reuze makkelijk! (Heb je tips nodig, dan help ik je natuurlijk met alle plezier!)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Layering Love, Confetti Celebrations
Inkt: Night of Navy
Papier: Cardstock: Daffodil Delight, Night of Navy, Mint Macaron
             DSP: Affectionaly Yours Specialty Designer Series Papier
             Window Sheets
Dies: Sweet & Sassy Framelits Dies
Embellishments: Sequin Trim Gold, Affectionaly Yours Designer Washi Tape, Foam Adhesive Strips
Tools: Big Shot, Embossing Buddy, Paper Snips
En verder: Multi Purpose Liquid Glue 


Tot snel!
Annette

Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Zaterdag 30 juli 19.00 uur
Maandag 8 augustus 19.00 uur

Bestel in juli en spendeer je voucher in augustus:


Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Houd je van creatieve verrassingen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Kom in ons gezellige, hechte, echte team. Vraag mij gerust om uitgebreide informatie, ook zeker als je "gewoon" een hobbyist bent!

2 opmerkingen :

  1. Lisette Speets27 juli 2016 om 16:10

    Schattige shakerkaart! Ziet er altijd zo leuk uit, maar lijkt me zo veel werk! Het papier en de kleurtjes zijn super! Dat dessinpapier is echt jummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult het maar krijgen! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!