donderdag 31 maart 2016

Time to say goodbye.... to the Sale-A-Bration!

Ja het is echt voorbij: Sale-A-Bration 2016! En wat hebben we een prachtige drie maanden gehad. Veel blije mensen gezien en aan mijn workshoptafel mogen hebben, veel gratis producten bij bestellingen kunnen geven, en veel mensen hebben genoten van extra rewards en andere voordelen en natuurlijk hebben we genoten van de PRACHTIGE producten, die we nog heel lang zullen kunnen gebruiken! Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik dit jaar mijn mooiste en leukste Sale-A-Bration heb gehad!

Vandaag maakte ik nog even een kaartje met twee van die prachtige S-A-B producten!!

Lekker gewerkt met het prachtige papier Wildflower Fields en de daar zo mooi bijpassende stempelset Flowering Fields, allebei Sale-A-Brationproducten.


Genieten van het feit dat alles weer zo lekker matcht en kleurt bij elkaar....


Gewoon even een snel en makkelijk kaartje, waarbij de materialen het werk voor je doen ;o) Om af te kicken ;o)

Maar niet getreurd hoor, natuurlijk komen er ook weer leuke nieuwe dingen aan, zoals gave workshops, en er is nog ZO VEEL te ontdekken in de jaarcatalogus en voorjaarscatalogus voor ze weg gaan...  En vergeet niet dat je nog steeds die gave gratis workshop kunt winnen (de link vind je onderaan deze blogpost!)

Maar voor het zo ver is gaan we nog gewoon lekker verder met heerlijk genieten van al die leuke stempelkaartjes en creatieve momentjes en al die prachtige producten! Het is en blijft een enorm plezier daar elke dag mee te kunnen werken!! Wauw, wat zijn we een bofferds! ;o)

En let maar op ;o), mijn hoofd zit vol met leuke plannen voor de komende tijd! 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Flowering Fields (SAB), Sentimenten
Inkt: Blackberry Bliss, Old Olive, Calypso Coral
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Whisper White, Lost Lagoon
DSP: Wildflower Fields (SAB)
Embellishments: Watermelon WOnder Stitched Ribbon, Pearl Basic Jewels, Mini Staples, White Jute Ribbon
Ponsen:Ornate Tag Topper, Washi Label
Tools: Handheld Stapler, Stampin'Trimmer, Aqua Painter
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals, Tear&Tape Adhesive

Tot snel!
Annette

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 4 april om 19.00 uur

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

  Kom je maar niet uit je stempeldip?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



1 opmerking :

  1. Wat een beauty van een kaart, ik maar denken wat een kelijk papier uit deze SAB en dan zie ik het nu zo en denk chios, toch wel mooi. Te laat.

    Fijn weekend, liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!