zaterdag 27 februari 2016

Workshopnieuws!

Het is weer tijd voor een leuke aanvulling van de workshopagenda!



Er zijn een aantal nieuwe workshops toegevoegd... Een heel speciale is de gave woondecoratieworkshop die we in maart gaan doen, LENTEHANGERS! Hip en geinspirarred door de allernieuwste woontrends. Lees er meer over in de workshopagenda!

Ook is de o zo geliefde High Tea workshop terug... Lukte het de eerste keer niet, omdat het volgeboekt was of de datum je niet schikte....dan heb je nog een kans ;o) Een supercomplete workshop die ik graag nog eens herhaal aangezien de dames die er de eerste keren bij waren zo ongelooflijk blij werden van deze middag... en dan word ik het zelf natuurlijk ook! (Daarbij verheug ik me natuurlijk ook gewoon op nog een dagje heerlijk bakken en kokkerellen! ;o))

Voor de liefhebbers van kunstig kleurwerk is er een nieuwe workshop met de Blenderpens. Ongekende technieken en mogelijkheden met deze pennen in combinatie met onze vertrouwde Stampin'Up!inkten! Een gave techniekenworkshop voor wie MEER wil met haar stempels...

Ook op Project Life gebied, oftewel Pocketscrapbooking, is er weer workshopnieuws...

Ben jij enthousiast over mijn D-inkt!-sdagkaartjes? Op 5 maart al is er een workshop Artsy Cards waarin we heerlijk gaan kliederen met inkt!

Ook de goedbezochte Stempel-momentjes gaan gewoon weer door! Heerlijke ontspannen stempelochtendjes!

Je kunt het allemaal HIER terugvinden!

En zoals altijd zeg ik er maar even bij: Wacht niet te lang want de inschrijvingen gaan meestal vlug!!

Tot snel!
Annette

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: Maandag 29 februari om 19.00 uur


Elke maand een verrassing in je brievenbus.....
KIK!!! De Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!