zondag 31 januari 2016

Simpel-op-Zondag#3 Beterschapskaartje met Flowering Fields

Het was een hectische week dus even een rustige kaart maken was een fijne onderbreking. Deze keer een kaartje bestemd voor de voorraad.

Soms is het al genoeg als je mooie kleuren kiest, en prachtige stempels. En dan heeft een kaart soms weinig extra's meer nodig. Hier koos ik een mooie blauwe en groene tint in combinatie met naturel.


Zoals je ziet zijn de bloemen (een van de stempels uit de SAB set Flowering Fields)  in twee kleuren beinkt. Met de Stampin'Write Markers is dat heel makkelijk. Je kleurt gewoon op het rubber van de stempel en drukt deze vervolgens af. Dat kan iedereen!
  

Op de kaart is veel witte/lege ruimte gelaten. Dat geeft een rustig effect. Toch is de kaart niet kaal of te leeg. Dit heeft te maken met de verhoudingen en de indeling. Leuk om zo te schuiven en te kijken en dan gevoelsmatig te weten: Zo klopt ie! Dat vind ik echt gaaf om te doen.

Door de rust van deze kaart springen de bloemen er echt mooi uit. De kleur Marina Mist vind ik echt super voor deze bloemen. Het is een soort  zacht "nevelig" blauw, erg mooi!

Heb je de tekst gezien? Leuk he, net even anders en luchtiger dan het gewone "get well soon"! En ook het handgeschreven effect vind ik geweldig. Deze stempel komt uit de nieuwe set Greatest Greetings. Daar zitten nog veel meer van dit soort geinige tekstjes in, en allemaal in dit mooie  zwierige handschrift.


Het stukje Linen Thread was de finishing touch die net nog ontbrak. Zo is alles een geheel.

Heerlijk om te maken!!

Maar ik hoop deze kaart voorlopig nog niet nodig te hebben hoor!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Flowering Fields (SAB), Greatest Greetings
Inkt: Old Olive, Marina Mist
Papier: Cardstock: Whisper White, Old Olive, Marina Mist, Crumb Cake
Embellishments: Linen Thread
En verder: Multi Purpose Liquid Glue en Stampin'Dimensionals.

Tot snel!
Annette

*Van 5 januari tm 31 maart 2016: Sale-A-Bration! Krijg een gratis SAB kado bij elke 60 euro aan bestellingen!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 1 februari om 19.00 uur


Op zoek naar een leuk Valentijnsdagkadootje?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

2 opmerkingen :

  1. Wendy Steltenpool31 januari 2016 om 17:57

    Heel mooi en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja als je niet slaapt ga je maar wat anders doen zoals kijken naar al dat moois en inspirerende werk van jou. Hoop snel weer up to date te zijn om.mee te mogen kikken en mijn bestelling eens uit te proberen, dasr is nog steeds niets van gekomen. Zo jammer maar soms loopt het leven even anders, dan je zelf zou willen. In ieder geval heb je mijn nacht goed gemaakt met al dat moois. Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!