donderdag 31 december 2015

Leuke dingen in aantocht!

Ja de laatste dag van 2015 is inmiddels begonnen. Een heel nieuw jaar staat ons te wachten! En op creatief gebied gaan we meteen knallend 2016 in want vanaf 5 januari is het feest ;o)

http://bourgondieet.nl/wp-content/uploads/2015/01/stempelmoosmadeankepanketijdvooreenfeest.jpg

Dan gaat namelijk de nieuwe Seizoenscatalogus in, en zoals ik al eerder vertelde is die deze keer echt om van te watertanden! Mijn papieren exemplaar is inmiddels al aardig stukgelezen en voorzien van post-its, aantekeningen en lijstjes ;o) Want echt... ik kan gewoon niet kiezen! In December heb ik me al schandalig uitgeleefd toen we mochten preorderen, maar voor januari heb ik ook nog een flinke lijst klaar liggen! Mijn catalogus verhuist gewoon door het hele huis met me mee! ;o)

Al dit moois kun je vanaf 5 januari online bekijken, maar wil je ook een papieren exemplaar? Dat kijkt echt veel fijner! Ik heb nog wat catalogi op voorraad! Vaste klanten kunnen er  eentje komen halen of ik stuur hem naar je op.  Heb je nog geen demo en wil je er via mij ook graag eentje hebben? Tuurlijk kan dat ook! Tegen een vergoeding van de verzendkosten stuur ik ook jou je Lente-/Zomercatalogus toe!



Kan het nog leuker? Jazeker!!!

Want op 5 januari begint ook het grootste feest van het jaar:

De Sale-A-Bration!


Wat houdt dit feestje in?

Heeeell veel leuks!


Voor alle stempelliefhebbers:

Als je tijdens deze periode (5 januari tot en met 31 maart 2016) een bestelling plaatst vanaf 60 euro krijg je een gratis kado! Dit kado kun je kiezen uit het speciale folder dat vol staat met echt de leukste stempelsets, pakken Designerseriespaper, Project Life kits, speciaal vellum en meer leuks! Deze producten zijn NIET te koop, je kunt ze alleen maar GRATIS krijgen!

Om aan zo'n gratis kado te komen bestel je uit de nieuwe Seizoenscatalogus of de Jaarcatalogus. Voor elke 60 mag je een Sale-A-Brationkado uitkiezen. Bij een bestelling van 120 euro zijn dat dus  2  Sale-A-Brationkadoos en ga zo maar door!

Natuurlijk krijg je bij je nieuwe Lente-/zomercatalogus ook dat prachtige Sale-A-Brationfolder kado!



Voor gastvrouwen of grote bestellingen:

Als je voor een datum die tijdens de SAB valt een workshop bij je thuis met mij hebt afgesproken en daar bestellingen uit voorkomen, OF als je zelf of samen met wat vriendinnen een order doet van in totaal 275 euro of meer, heb je naast de normale hostessrewards een extra bedrag van 27 euro aan hostessrewards. Met hostessrewards kun je gratis producten uitkiezen uit de geldige catalogi! Je kunt van je Hostessrewards OOK de speciale Hostesssets bestellen! Een supergaaf aanbod!

Natuurlijk krijg je ook nog eens je verdiende SAB kadoos bij je bestelling!


Voor de superenthousiaste stempelliefhebbers:

Ben je echt enthousiast over de mooie producten van Stampin'Up! en spreken de bijkomende voordelen je aan? Heb je ook bij mijn enthousiaste verhalen wel eens gedacht: Wow, dat zou ik eigenlijk ook wel willen? Nou, misschien is dit dan wel je kans! Wil je gewoon elke maand wel wat spulletjes bestellen voor jezelf, en dan profiteren van leuke kortingen en buitenkansjes?  EN...wil je in een gezellige en gemoedelijke sfeer nog meer plezier hebben van je hobby en de materialen? Kom dan in ons supervriendelijke team. Geen gedoe oid, maar vriendschap en het samen delen van wat we leuk vinden. Mocht je wel meer willen gaan doen met je hobby, (zoals workshops gaan geven, een team opbouwen en zo wellicht zelfs leuk gaan bijverdienen) dan ontvang je alle tips, trucs en een uitgebreide ondersteuning met raad en daad. Die ondersteuning en saamhorigheid zijn echt de kracht van ons team!

Tijdens de Sale-A-Bration starten als (hobby-)demo is echt het allerbeste moment! Zoals altijd is het startpakket ook dan 129 euro, maar nu mag je daarvoor niet voor 175 euro aan producten uitkiezen, maar komt daar nog eens 45 euro EXTRA bij. In totaal dus 220 euro aan producten voor 129 euro, met daarbij ook nog eens gratis een startset met catalogi en alles wat je nodig hebt om op te starten.

Dat is nog eens een leuk begin ;o)

Wil je meer weten neem dan gerust even contact met me op. (annette,elias@quicknet.nl) Dan zal ik al je vragen beantwoorden en je uitleggen wat er bij komt kijken. Even langskomen, bellen of skypen of iets anders afspreken kan natuurlijk ook! Ik neem er in ieder geval uitgebreid de tijd voor zodat je met een goed gevoel en duidelijk geinformeerd kunt beslissen of je gaat starten.

Wil je alvast iets meer weten over ons team? [HIER] vind je wat meer informatie over wie wij zijn! Wij zijn bijzonder trots op de fijne sfeer in onze groep van demo's uit het hele land, waar mensen zich snel thuis blijken te voelen!

Als je alvast wat wilt weten over het demo-zijn, vind je [HIER] alvast wat informatie.

WEEKAANBIEDINGEN



En het was weer woensdag, dus.... tijd voor de nieuwe Weekaanbiedingen!


"Knallend het nieuwe jaar in", dat gaat zeker lukken met deze supermooie sterrenstempels. Be the star!! Leuke ontwerpen met een handgetekende uitstraling. Er zijn eindeloos veel thema's waar deze sterren prachtig bij kunnen passen. Denk ook zeker aan mannenkaarten, tienerkaarten, jongenskaarten, feestelijke kaarten, nieuwjaarskaarten en meer! Er zijn overigens ook framelits om de sterren uit te stansen.

Decoreren zorgt altijd voor de finishing touch. Deze prachtige neutrale Designer Buttons zijn een prachtige basic, en het frisse Bakers Twine in de kleur Bermuda Bay is ook een onmisbaar en eigentijds item in je voorraad ;o)

En dan is er deze keer ook een geweldige TOOL! Deze Diagonal Scoring Plate is een aanvulling op de Simply Scored Scoring tool. Dit is een compleet systeem om foutloos en strak je papier en cardstock te rillen om vervolgens mooi te kunnen vouwen. Door de Diagonale plate die perfect op de basis van de Scoring Tool past kun je ook diagonale lijnen rillen waardoor je de leukste doosjes, envelopjes en meer kunt maken, maar ook prachtige relieflijnen kunt maken die er prachtige en strak uitzien. De complete lijn kun je terugvinden op bladzijde 164 van je jaarcatalogus.

TIP: gebruik deze producten om aan een totaal van minimaal 60 euro te komen voor je eerste bestelling tijdens de Sale-A-Bration op 5 januari en krijg meteen je eerste gratis SABproduct als extra!

Mocht je willen (mee-) bestellen.... Mijn eerste order gaat op 5 januari meteen na 00.00 uur de deur uit, zorg dus dat je lijstje dan al op 4 januari voor 21.00 uur bij mij binnen is! Je individuele order kan ik natuurlijk op elke dag voor je verzorgen!

Namens ons gezin en namens ons team, wens ik jullie allen een feestelijke en gezellige jaarwisseling toe! En heel graag tot ziens in 2016!

Tot snel!

Annette

In December bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


                                                                 Creatief het nieuwe jaar in?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


2 opmerkingen :

  1. Annette ook voir jou en je gezin een mooi, creatief en liefdevol jaar.

    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle goeds voor jou en je gezin! En ik hoop ook in 2016 heel veel inspiratie op te kunnen doen bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!