woensdag 20 mei 2015

Het is weer woensdag dus....

Daar zijn weer mooie weekaanbiedingen!



Mooie nieuwe "Deals"zijn het weer!

Om te stansen hebben we de striped Scallop Thinlits die, waarmee je mooie gelaagde achtergronden kunt maken. De stans is meer dan kaartgroot dus als geheel,  maar ook in delen te gebruiken! Heel regelmatig gebruik ik deze stans als ik met techniekjes werk of mooie achtergronden ga maken. Bij de techniekenkaartjes die ik binnenkort hoop te kunnen laten zien zal deze dus ook gebruikt gaan worden!

Lieve, gekke, grappige, mooie doosjes kun je in een handomdraai uitstansen en in elkaar vouwen. Er zit een mooie sluiting aan het doosje en het heeft de perfecte maat voor leuke kadootjes of tractaties. Door elke keer andere kleuren en decoraties te kiezen kun je eindeloos varieren! Het in elkaar gevouwen doosje is 10,2 bij 8,3 centimeter groot. Er zitten ook enkele leuke labelvormen bij die bij een aantal stempelsets passen waarmee je het doosje kunt versieren. Deze week geldt er op deze Bigz Die ruim tien euro korting!

Kerst in de lente? Waarom niet! Er zijn al heel veel mensen begonnen met hun kerstige projecten.... Lekker op tijd toch? Deze sterrrenstempels zijn echt super mooi, hebben heel veel mogelijkheden, zijn uit te stansen met de Star framelits en zijn voorzien van mooie sierlijke krulmotieven. Zowel supervintage als strak en fris toe te passen en als je een beetje öut of the box"denkt natuurlijk OOK voor niet kerstige projecten!

Natuurlijk houden we er van onze maaksels te voorzien van een smaakvolle decoratie. Daarvoor hebbben we bijvoorbeeld de Subtles Designer Buttons (passend bij de kleuren uit de Subtles kleurenfamilie) en de stoere en trendy Basic Metal Buttons bij de weekaanbiedingen. Ook is er het prachtige ragfijne Early Espresso Seam Binding Ribbon en het frisse en natuurlijk uitziende Daffodil Delight Cotton Ribbon. Het is en blijft prachtig als je decoraties door hun kleuren perfect matchen met het werkstuk! Dat vind ik zo fijn en mooi aan de producten van Stampin'Up!

En last but not least is er nog een superleuke Tiny Triangles Embossingfolder die door het leuke fijne motiefje uitermate geschikt is voor allerlei toepassingen. Naast "gewoon"embossen ook superleuk om inktige achtergrondtechniekjes mee te doen!

Laatste kansjes...

Het komende (mee-) bestelmoment is aanstaande maandagavond 25 mei. Mocht je ook hiervan gebruik willen maken kun je je bestelling altijd aan me doorgeven. Dit kan uiterlijk tot 25 mei om 18.00 uur.. Ik merk dat deze maand veel mensen nog bestellen uit de voorjaarscatalogus die nog tot 2 juni geldig is omdat de meeste sets en materialen hieruit straks niet meer te verkrijgen zijn... en ook merk ik dat men nog een aantal basisproducten bestelt die straks wat duurder worden. Lijm, mesjes, inkten die je nog niet in je collectie hebt... dat soort dingen.

Op 2 juni is het een bijzondere dag. Dan kunnen we namelijk uit de huidige catalogi bestellen (jaarcatalogus en seizoenscatalogus) , maar ook al uit de NIEUWE catalogus! Uit drie catalogi dus. Voor de producten die in de huidige catalogus staan en ook in de nieuwe, gelden dan (alleen nog op 2 juni) nog de "oude" prijzen. Let er wel op dat bepaalde producten dan mogelijk op zullen zijn... Het kan dus verstandig zijn niet tot op het allerlaatst te wachten.

Heb je nog geen nieuwe Catalogus?

Oh, dat kan echt niet hoor ;o).



De splinternieuwe jaarcatalogus is weer een echt genietboek, dus die wil je niet missen! ...Gelukkig heb ik catalogi op voorraad... Dus als je er eentje wilt, neem dan gerust even contact met me op via het contactformulier of via mail: annette.elias@quicknet.nl
Ik kan een catalogus voor je klaarleggen of kan hem naar je opsturen. Geen probleem!

( Of je boekt een creatieve Kijkkast-workshop bij je thuis, dan krijg je hem kado!)

Deze week....

Deze week ben ik al druk bezig met de overgang naar de nieuwe catalogus. Ik heb het geluk al heerlijk met nieuwe materialen te kunnen werken... Heerlijk!  Natuurlijk ben ik dus al voorbeelden aan het maken met de nieuwe producten die ik kon pre-orderen, maar ook maak ik SWAPS (ruilkadootjes) voor de komende landelijke Informatie-dag voor demonstratrices. Altijd leuk om met elkaar deze Swaps/maaksels te ruilen, en al die collega's weer te zien! En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar alle informatie die we zaterdag vanuit Stampin'Up! zullen gaan krijgen!

Binnenkort meer nieuws ;o) Helaas kan ik daar nog niets over vertellen maar het is heel goed mogelijk dat je van dat nieuws een creatieve  "KIK"gaat krijgen! Mocht je je verheugen op leuke nieuwe spulletjes, nieuwe kleurtjes en nieuwe inspiratie, dan zou ik de komende tijd zeker het Kijkkast blog in de gaten houden!

Tot snel!
Annette

In Mei bij de Kijkkast:
*Nu nog profiteren van de huidige prijzen
*Bij een bestelling vanaf 50 euro een gratis pakje Stampin'Dimensionals ( a 4,25 euro) gratis!
OF
*Bij een bestelling vanaf 85 euro een gratis Assortimentspack A4 Cardstock
*Uitverkoop en afprijzingen via de retiredlijst.
*Eerstkomende (mee-)besteldag: Maandag 25 mei (zorg dat je lijstje voor 18.00 uur bij me binnen is) 




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!