maandag 11 mei 2015

Even bijkletsen....


want er is heel veel nieuws!

Wat hadden we vandaag toch een fijne dag! Mooi weer, de tuindeuren open, de geur van ( en het uitzicht op..) de bloemen die ik voor moederdag kreeg, het schone wasgoed dat buiten hangt, een pot hete thee, volop zingende vogeltjes en een uurtje tijd! Tijd om te stempelen dus! Dat heb ik heerlijk in het zonnetje gedaan!

Maar natuurlijk heb ik ook even lekker zitten bladeren en te snuffelen... en me verheugd op de stempels en andere producten die er nu bijna aan gaan komen!

Genietboek!

Want wat is ie weer mooi...het Grote Genietboek....de nieuwe Stampin'Up! Catalogus! Het is weer snoep-voor-de-ogen, en wat staan er weer unieke dingen in! Echt van die dingen waarvan je een over een jaar niet meer weet hoe je het ooit zonder hebt kunnen stellen ;o)))).... Ik weet deze keer echt niet wat ik als eerste uit ga kiezen... de keuze is echt fenomenaal! Enfin, het is je waarschijnlijk al wel duidelijk: Ik ben er echt heel blij mee! ;o)

Het leuke is dat wij als Stampin'Up!demo's al een preorder mochten doen uit een aantal geselecteerde producten... dus dat heb ik zodra het mocht natuurlijk meteen gedaan. Ik ben er zelfs voor opgebleven. Ongeduldig? Hoe kom je er bij! ;o)

Een paar dagen later waren daar dan deze heerlijke, fonkelnieuwe, supergave, originele en inspirerende stempelspulletjes!


Ben je ook benieuwd?

Samen met mijn pre-order heb ik ook een eerste zending catalogi ontvangen!

Vanaf heden kunnen bij mij dus de nieuwe catalogi opgehaald worden, en natuurlijk kunnen ze ook verstuurd worden. Wil jij er ook graag eentje hebben? Laat het me weten, dan reserveer ik er eentje voor je, of doe ik hem op de post! 

Bij de Kijkkast krijg je als je je Jaarcatalogus bij ons (tegen kostprijs) koopt de bijkomende Herfst-Wintercatalogus en Lente-Zomercatalogus gratis. Mail me gerust op annette.elias@quicknet.nl

Boek je een workshop, demo of make and takeparty bij je thuis dan krijg jij als gastvrouw natuurlijk de catalogus gratis.

De nieuwe catalogus is vanaf 2 juni geldig en zal pas vanaf dat moment ook online in te kijken zijn via het Kijkkast-blog. De huidige catalogi zijn op deze dag ook nog geldig. Op 2 juni kunnen we dus uit drie catalogi bestellen! Zowel uit de twee huidige catalogi als uit de nieuwe! 

(alleen kan ik van uitlopende producten uit de huidige catalogus niet meer garanderen dat ze er nog zijn aangezien dit "zolang de voorraad strekt"leverbaar is)  


(dit is hem, de nieuwe catalogus, ik heb hem inmiddels minstens 20 keer bekeken en ontdek nog steeds meer leuke nieuwe dingen!) 

Feestje!

Maar je kunt ook gezellig op 6 juni a.s. de lancering van de nieuwe catalogus komen vieren! Er zijn nog enkele plekjes beschikbaar dus wacht niet te lang met aanmelden!!

FEESTJE!!!! Op 6 juni, van 14.00 tot 17.00 uur is er bij de Kijkkast een Grootse KICK OFF middag van de nieuwe Stampin'Upcatalogus! Wat heerlijk toch, al die nieuwe dingen die er weer aankomen. Bekijk tijdens de Kick Off middag allerlei nieuwe voorbeelden, maak een aantal spannende verrassingsprojecten, snoep iets lekkers van de feestelijke SMIKKELTAFEL, scoor wat koopjes van de koopjestafel vol stempels, inkten, ponsen, papier etc voor spotprijsjes, en ontvang een goodiebag met tegoedbon welke je bij je order in kunt leveren! Natuurlijk krijg je meteen gratis  je nieuwe Stampin'Up Catalogus mee naar huis! Deelname is 10,00 euro

Anders geprijsd

Er zijn deze keer wat prijswijzigingen bij het ingaan van de nieuwe catalogus. Al jaren heeft Stampin'Up! de prijzen gelijk kunnen houden, maar de prijzen van leveranciers, grondstoffen en productiekosten zijn zodanig hoger geworden dat Stampin'Up! er niet meer aan ontkomt de meeste catalogusprijzen ook aan te passen. 

In de meeste gevallen gaat het slechts om een afronding van de prijs naar een rond bedrag, en dan gaat het in de meeste gevallen om 5 a 25 cent verschil. Maar bij een aantal producten zullen de prijzen iets meer stijgen.

De belangrijkste voorbeelden hiervan zijn:
De Classic Inkten gaan van 6,50 euro naar 8 euro
De Refills gaan van 3,50 euro naar 4 euro
De Stampin'Trimmer gaat van 33,95 euro naar 36,00 euro
De snijmesjes (Cutting Blades) voor de Stampin'Trimmer gaan van 6,95 euro naar 7.50 euro
De grote ponsen gaan van 20,95 naar 22,00 euro
De framelits gaan van 27,95/29,95 euro naar 30 en 33 euro
De gewone Cuttingpads voor de Big Shot gaan van 10,95 naar 13,50 euro
De complete Big Shot gaat van 104,95 naar 120,00 euro
Het Simply Scored Scoring Tool gaat van 33,95 naar 36,00 euro
Multi Purpose Liquid Glue en Stampin'Dimensionals gaan van 4,25 euro naar 5,00 euro
Glue Dots gaan van 5,50 naar 6,50 euro
Candy Dots gaan van 6,95 naar 7,50 euro

Het leuke nieuws is dat de prijs van het a4 cardstock gelijk blijft, dat de embossingfolders goedkoper worden en dat er deze keer een recordaantal BUNDLES in de catalogus zal staan, wat je natuurlijk een korting van 15 procent oplevert.

Natuurlijk gelden nu nog de huidige prijzen, dus mocht je uit bovenstaand lijstje nog aankopen in de planning hebben staan, dan kun je deze in mei nog voor de huidige prijzen bestellen. 

Kleurtjes!

Een van de andere leuke dingen uit de nieuwe catalogus zijn de geweldige nieuwe In Colors die we er bij krijgen en een geweldige aanvulling blijken te zijn op de huidige kleuren uit de bestaande kleurenfamilies. Ook combineren ze geweldig met de In Colors 2014-2016 die ook nog een jaartje zullen blijven!


Wat zijn ze gaaf he? (en ja, die geweldige vlinders, kantjes, papiertjes zijn OOK nieuw!)

En dan de namen.,... Cucumber Crush, Tip Top Taupe, Watermelon Wonder, Mint Macaron en Delightful Dijon!

Vanmiddag ben ik er al heerlijk mee aan het spelen geweest. Het is zo ontzettend leuk om te merken dat een paar nieuwe kleuren weer een heel nieuwe dimensie geven aan het geheel doordat er nieuwe mogelijkheden voor combinaties bij komen!

De nieuwe In-Colorkleur Tip Top Taupe blijkt dus bijvoorbeeld een prachtige aanvulling te zijn op de kleuren Sahara Sand en Crumb Cake. 

Wat ik hiermee maakte laat ik jullie later zien! (de oplettende kijker ziet al een Sneakje welke gemaakt is met een prachtige nieuwe stempelset....)

Marktactie

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de Jaarmarkt hier in Wognum, waar de Kijkkast zich ook zal laten zien. Donderdag 14 mei, op Hemelvaartsdag, van 10.00 tot 17.00 uur is het zo ver! Natuurlijk valt er daar weer veel te zien en ook is er bij de Kijkkastkraam een prachtig stempelpakket te winnen, maar daarover later meer!

Dinsdag 12 mei gaat er nog een bestelling uit, dus mocht je nog willen bestellen voor de huidige prijzen, of willen profiteren van de Weekly Deals of afgeprijsde producten van de Retiredlijst, dan kun je dat nog tot 18.00 uur aan me doorgeven. Neem gerust contact op als je vragen hebt of advies nodig hebt. Als ik je kan helpen doe ik dat graag!

Tot snel!

Annette

In Mei bij de Kijkkast:
*Nu nog profiteren van de huidige prijzen
*Bij een bestelling vanaf 50 euro een gratis pakje Stampin'Dimensionals ( a 4,25 euro) gratis!
OF
*Bij een bestelling vanaf 85 euro een gratis Assortimentspack A4 Cardstock
*Uitverkoop en afprijzingen via de retiredlijst.
*Eerstkomende (mee-)besteldag: Dinsdag 12 mei (zorg dat je lijstje voor 18.00 uur bij me binnen is) 




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!