dinsdag 21 april 2015

De Retiring producten zijn bekend, de uitverkoop begint!



Tot 2 juni gelden de huidige catalogi en om ruimte te maken voor nieuwe producten is er vanaf NU een massale opruiming/uitverkoop met kortingen tot 50 procent!!!!

Stempelsets, papier, Project Life, Stansen, Ponsen, lint, Undefined Stempels, markers, twine en nog heel veel meer. Alles van deze lijsten is verkrijgbaar tot 2 juni, maar uiterlijk zolang de voorraad strekt! Het is dus echt: Nu of Nooit!

Vanmiddag, dinsdag  om exact 17.30 uur  doe ik een extra (mee)- bestelling om nog zoveel mogelijk van de wensenlijstjes te kunnen meebestellen voor jullie. Wil je nog je wensenlijstje compleet maken? Mail dan VOOR 17.00 uur je lijstje met bestelnummers naar annette.elias@quicknet.nl

Haal je dit niet kun je ook nog vanavond je lijstje mailen, want dan bestel ik morgenochtend nog eens, maar natuurlijk is de kans dan ZEER groot dat er producten dan al uitverkocht zijn.

Bekijk hier de LIJST VAN RETIRING ARTIKELEN



*Na het bestellen weet ik of alles nog voorradig is en dan mail ik je terug met een totaal, waarna ik je verzoek dit dan snel over te maken. Voor deze keer is vooruit betalen dus niet handig.

*Heb je een grote order en wil je het direct naar je huis verstuurd hebben, dan kan dat. Dan voer ik je order in zodra ik deze van je ontvang en ben je dus nog eerder. Je kunt zo uiteraard ook je order samen met die van een of meer vriendinnen inleveren om zo verzendkosten te besparen. Misschien kom je dan ook nog in aanmerking voor Hostesskadoos!

Natuurlijk ben je welkom met vragen over het een of ander. Ik help je graag waar ik kan!

Succes en plezier met uitkiezen ;o)



*Voor de liefhebbers is hier nog een filmpje met enkele van de Retiring Artikelen!
https://www.youtube.com/watch?v=1PDkQzwZyXc







In April bij de Kijkkast:
*Bij je bestelling vanaf 65 euro een Classic Inkpad in een kleur naar keuze kado
*Bij je bestelling vanaf 100 euro een Classic Inkpad EN een flesje Multi Purpose Liquid Glue kado
*Maak kans op de stempelset Bloom With Hope
*VIP regeling bij je bestelling vanaf 80 euro
*Eerstvolgende (mee) bestelmoment: Dinsdag 21 april 17.30 uur


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!