vrijdag 20 februari 2015

Je mag ze niet missen, de Weekly Deals!




Alhoewel ik noodgedwongen nog even een blogpauze heb, En trouwens ook een stempelpauze, wil ik jullie natuurlijk de nieuwe weekaanbiedingen niet onthouden! Het is nu vakantie hier en ik hoop tijdens deze week voldoende te herstellen om daarna op volle kracht weer verder te gaan met wat ik het liefste doe!

Deze keer weer prachtige creatieve producten!

De ponsen van Stampin'Up! zijn altijd enorm geliefd en dit tweetal is daar geen uitzondering op. Je hebt me eerder horen zeggen dat de meest "basic" vormen uiteindelijk vaak de meest gebruikte zijn. De Triangle Punch is daar een prachtig voorbeeld van. Veel veelzijdiger dan menigeen denkt! Denk maar aan leuke embellishments, pijlen, en patchworkmotieven! Pas geleden maakte ik er nog deze simpele Embellishment mee. De Pansy Punch is op zich al een geweldige leuke bloemenpons maar in combinatie met de Flowershop Stempelset helemaal een gouden duo, aangezien je hiermee bloemen in diverse stijlen kunt maken. En bloemen vervelen immers nooit! Deze pons is niet voor niets enorm populair!

Seam Binding Lint is een van mijn favoriete lintsoorten. Het is zo mooi en fijn, en prachtig te strikken zonder dikke bobbels op je werkstukken te geven. Ook prachtig öud"te maken! Deze week is de zachtroze kleur Pink Pirouette flink afgeprijsd!

Ampersands, wat zijn dat? Dat zijn de &-tekens die je overal terugziet. Het teken is tijdloos, sierlijk maar heeft ook iets modern grafisch. Ook Stampin'Up! heeft er Designerseries Paper mee, stempels en een Embossingfolder. Deze week is er een digitale set met diverse Ampersands, prachtig Desinpapier, en diverse digitale stempels. Heb je er wel eens aan gedacht je eigen drukwerk te gaan ontwerpen? Digitale fotoboeken te maken? Of Digitaal te combineren met je eigen "handmade" aanvullingen?

Goud is nog steeds DE grote trend! Ik ben er steeds meer van gaan houden en heb dan ook al heel wat van deze Gold Foil Sheets opgebruikt. Mooi stevig cardstock met een gladde metallic laag, prachtig op diverse manieren te bewerken en te stansen. Ideaal ook voor kleine finishing touches! Ik vind het bijvoorbeeld erg mooi om een smalle "mat" van Gold Sheet op mijn kaart toe te passen. Heel sjjiek! Deze week flink afgeprijsd dus ik vul mijn voorraadje lekker even aan!

Hoera, ook mijn favorietse stans zit er bij....een prachtige Doilie Die Thinlit! Houd je ook zo van het vintageachtige effect dat een doily heeft? Nu kun je ze stansen uit elke kleur cardstock of designpapier! Mooi groot (bijna kaartgroot) en heel mooi fijntjes! Het leuke is dat je doordat je nu ook in andere kleuren doilies kunt maken, je deze ook veel makkelijker zult kunnen toepassen op meer modern gestylde kaarten en andere maaksels.

Hoe mooi zou het zijn om een doilie uit Hello Honey Cardstock te stansen? Deze prachtige, warme incolor kleur is ook weekly Deal! Een superwarme kleur die geweldig combineert!

Hou je van home deco's maken? Of meer van minialbumpjes scrappen? Kadootjes maken? Alles kan met deze Celebrations Basics set. Kadozakjes, etiketjes en materialen om een supergave, trendy banner te maken vind je in deze complete set terug. Natuurlijk kun je de letters husselen tot nieuwe woorden, of gewoon helemaal eigen woorden of versieringen maken. De set is heel neutraal, dus geef er je eigen kleuraccenten aan en maak van de banners een slinger, of een minialbum of leuke wandhangers! Alles wat je op het plaatje ziet zit drop en dran!

* Aanstaande maandag is er weer (mee-) besteldag bij de Kijkkast! Wil je iets hebben van deze aanbiedingen, uit de catalogi, en misschien zelfs een gratis Sale-A-Bration-kado er bij hebben als je voor 60 euro of meer bestelt? Geef dan je bestelling aan me door voor maandag 18.00 uur!*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!