woensdag 7 januari 2015

De eerste Weekly Deals van 2015

Ja, ook tijdens de Sale-A-Bration gaan de Weekly Deals gewoon door! Vandaag dus nog een informatief berichtje van mij. Een heel leuke hoor!

Er is heel veel en heel enthousiast gereageerd op mijn bericht over het Kijkkast SAB-onnement! Het SAB-onnement gaat aanstaande maandag opstarten met de eerste groepen, maar mocht je ook nog gebruik willen maken van deze superdeal met vele extra's dan kan dat!

Ik heb mezelf vandaag een stempeldagje gegund en ben echt zo heerlijk bezig geweest met de nieuwe materialen! Dat was echt genieten! Ben helemaal bijgetankt en heb alleen nog maar meer ideeen gekregen. Morgen zal ik foto's maken zodat ik de komende dagen wat maaksels kan laten zien!





Wat een prachtige producten zijn het weer! Allereerst valt natuurlijk de Envelope Punch Board op! Zo veel mogelijkheden, mapjes, envelopjes, tasjes, doosjes, etuitjes.... en zo makkelijk! Mocht je hem nog niet hebben kun je hem voor dit bedrag haast niet laten liggen!

Wat daar dan weer ideaal mee combineert zijn de pakken 12 bij 12 inch cardstock, voor als je wat grotere enveloppen of doosjes wilt maken. Ideaal voor doosjes, tasjes etc door de maat. Natuurlijk ook perfect voor het scrapbooken. Zelf vind ik het ook erg handig om dit formaat cardstock te hebben voor Project Life. Het is namelijk een heel "voordelige"maat voor het snijden van kaartjes... Geen snijdverlies! Deze week zijn de grote pakken cardstock in de kleuren Blushing Bride en Pear Pizzazz in de aanbieding!

Ook zijn de pakken Mossy Meadow Cardstock in a 4 formaat in de aanbieding. Een prachtige, wat mistige kleur groen! Mossy Meadow is een van de nieuwste In-color kleuren!

Dan zijn er twee sets van het extra luxe Designers Paper Series in de aanbieding! Het Gold Soiree is een prachtige serie papier in mooie, zachte vrouwelijke kleuren en dessins, met subtiele goudaccenten in de opdruk. Heel erg mooi! Modern en toch een beetje vintage!

Het andere papier is het TYpeset papier. Geweldig vintage papier in zwart op Very Vanilla. Het zijn prachtige fantasiemotieven, maar ook met de opdruk van oude landkaarten, subtiel lijntjesmotief, oude boeken en kranten. Echt GEWELDIG voor vintageprojecten en het past bij elk thema! Het is wat dunner maar toch heel erg stevig papier zodat je er allerlei leuke technieken mee kunt doen! Prachtig om ook bloemen uit te maken, en HEEL makkelijk! Er zitten maar liefst 24 vellen in een pak en er zijn 6 dubbelzijdige dessins

Dan is er NOG een geweldig block Designerseriespapier. Het zijn leuke, neutrale en makkelijk te combineren motiefjes! Een stipje, een ruitje etc. De kleuren zijn de incolors van 2013-2015! Deze worden door mij altijd de ijsjeskleuren genoemd, naar de kleurtjes van dat Italiaanse schepijs ;o) Er zitten maar liefst veertig vellen papier in, in vijf kleuren en in vier dessins. De kleuren zijn Baked Brown Sugar, Coastal Cabana, Crisp Cantaloupe,  Pistachio Pudding, en Strawberry Slush! Leuke er aan vind ik dat je deze papiertjes makkelijk combineert met andere dessins, met elkaar en met clean and simplekaartjes! Ik houd van de eenvoud er van. Dit zijn echt motiefjes die altijd wel passen!

De digitale kit van deze week is een set om een leuk verjaardagenboek te maken. Leuk om te printen en kado te geven!

Natuurlijk zijn al deze producten ook te gebruiken om aan het bedrag voor je gratis SAB-kadootjes te komen. Dat noemen ze geloof ik een win-win situatie toch? ;o)

Mijn eerstkomende (mee) besteldag is aanstaande maandag... dus mocht je iets graag willen hebben... dan weet je me te vinden!

Tot snel!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!