woensdag 24 december 2014

Prachtige Weekly Deals en Catalogusnieuws!

Natuurlijk hebben we er allen weer op zitten wachten, de nieuwe weekaanbiedingen!



Het is weer een geweldig aanbod aan mooie producten!
De Chalk Talk Framelits dies... toen ik ze voor het eerst zag bij een grote Stampin'Up!bijeenkomst wist ik het meteen: DIE WIL IK HEBBEN! Ze kwamen er zodra dat kon! En wat heb ik er al enorm veel mee gemaakt! Er zijn diverse stempelsets speciaal gemaakt voor deze framelits, maar ook los en met eigenlijk bijna alle eigen stempelcombinaties zijn ze geweldig. De losse miniframelits die ook bij deze set zitten maken het mogelijk gaatjes te maken waar je maar wilt. Je krijgt heel makkelijk een erg professioneel uitziend resultaat!

Een voorbeeld van een product dat overal bij past is het Natural Chevron Ribbon. Het is heel soepel en heeft een natuurlijke uitstraling. Het chevron motief geeft het iets moderns.

De Square framelits worden vaak over het hoofd gezien. Natuurlijk kun je ook zelf vierkanten snijden, maar frames snijden, doorkijkjes, dat is niet makkelijk heel netjes te krijgen, en juist voor dit soort dingen is dit een geweldige basisset!

Zo rond de kerst werken we natuurlijk heel veel met sterren! Maar een ster is een heel neutrale vorm. Deze stempelset "Be the Star"is een prachtige set om bemoedigende, felicitatie-, feest- of mannenkaarten te maken! Door het hele jaar heen! Leuke moderne stijl en gecombineerd met leuke passende teksten! En... hoera, hij past bij de Sterrenframelits, die de meesten van ons al hebben!

Toen de Honeycomb Embossing folder uitkwam was iedereen enorm enthousiast. Dit is zo'n leuke, en makkelijke combineerbare embossing folder! En NOG is het een van de meest geliefde Embossingfolders!  Natuurlijk ook bruikbaar voor allerlei leuke gekke technieken!

Ik denk dat de Apothecary Accents Framelits dies een van mijn meest gebruikte framelits sets is! Mooie klassieke en sierlijke vormen, als label, als etiket en als doorkijkje prachtig te gebruiken en perfect van maat! Een enorm veelzijdige set!

De Midnight Cheer set is een enorm uitgebreide nieuwjaarsset, waarmee je zelf leuke kaarten, feestuitnodigingen, menukaartjes en leuke accesssoires kunt maken, samenstellen en aanpassen! Een prachtige set in sjieke feestkleuren!

Tenslotte hebben we nog de geweldige Mosaic pons. Behoeft die nog toelichting? Het is natuurlijk een prachtige vorm, en hij combineert geweldig met de Mosaic Madnes stempelset. Veel veelzijdiger dan je misschien op het eerste oog denkt!

Mocht je van deze sterk afgeprijsde producten iets mee willen bestellen: Aanstaande maandag is mijn laatste (mee) besteldag van het jaar! Tot 18.00 uur kun je je lijstje inleveren of naar me toe mailen.

NIEUWS over de NIEUWE CATALOGUS!

Binnenkort gaan we de nieuwe Lente-Zomer catalogus feestelijk introduceren. En ook begint dan de feestelijke Actie SALE-A-BRATION waarmee Stampin'Up Knallend het nieuwe jaar in gaat!


Ik heb, vers van de pers, de nieuwe catalogus, EN de Sale- A- Bration Brochure in huis! Kun je niet langer wachten en heb je enorme zin om tijdens de kerstdagen even heerlijk te kunnen genieten van al dat moois? En ben je benieuwd welke producten we dan GRATIS bij onze bestellingen kado kunnen krijgen? Echt, ik weet het zeker, jullie gaan dit helemaal geweldig vinden, zoveel nieuws, en zoveel moois!
 


Je kunt natuurlijk beiden bij me op kunnen halen, maar ook ben je van harte welkom even contact op te nemen, dan stuur ik ze zo snel mogelijk naar je toe!

Zo, en nu ga ik snel de laatste voorbereidingen afmaken voor een heerlijk kerstfeest! Heb fijne dagen! Ik hoop ook nog even aan stempelen toe te komen!!! Tot morgen op het Kijkkast Blog!

2 opmerkingen :

  1. Ohhhh, ik denk dat ik hem nog even kom halen! Kan dat? Lekker lezen en kijken tijdens de kerst! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jantine, ik heb je even een persoonlijk berichtje gestuurd. Komt goed! ;o)

      Verwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!