vrijdag 1 augustus 2014

Woohooo wat een knallende Big Shot Aanbieding!

Wauw, als je al met de stille wens rondliep ooit eens een Big Shot te bezitten, dan is hier een gouden kans!!!

 

Big Shot aanbieding? Free Bundle? Daar wil ik meer van weten!

Kijk nou toch eens! Ze hebben geloof ik een zonnesteek opgelopen bij Stampin'Up! Dit is gewoon te zot voor woorden!





Nou, gaaf he?

( Mocht je het niet goed kunnen lezen dan staan onderaan deze post alle sets/bundles nog eens op een rijtje)

Hoe werkt het?

Als je in de maand augustus een Big Shot aanschaft (wat mij betreft het handigste, meest veelzijdige,  degelijkste en meest bruikbare stansapparaat dat er op de markt is, en geloof me, ik heb er "vakshalve" heel veel uitgetest!) mag je er helemaal GRATIS een bundel van de bovenstaande folder bij uitkiezen! Ja Echt Gratis! Dat betekent dus dat je een set  kado's met een waarde tot maar liefst 74,90 euro KADO kunt krijgen...  ( Daydream Medaillons in Wood is 44,95, Framelits Floral Collection zijn 29,95) en natuurlijk meteen je Big Shot kunt gaan uittesten!  Heb je al uitgerekend hoeveel de Big Shot je dan feitelijk nog kost? Te gek he?

Maar stel je nu voor dat je al een Big Shot hebt! Al een hele poos of misschien nog maar net aangeschaft....? Niet getreurd hoor! Ook aan jou is dan gedacht want in dat geval kun je de sets die in de folder staan tijdelijk als bundel, MET flinke korting, kopen!

Deze aanbiedingen gelden ALLEEN deze maand, dus tot 31 augustus!

Kijkkast Extra!

Bestel je deze maand bij mij je Big Shot? Dan krijg je er gratis een toegangskaartje bij voor een speciaal samengestelde Big Shot Verkenningsparty! Want je wilt als je zo'n mooi apparaat hebt natuurlijk wel alle tips en trucs weten zodat je hem volop zult kunnen gaan gebruiken! Ik vertel je er heel graag alles over! Ook als er iets niet duidelijk is aan deze superaanbieding kun je natuurlijk bij me terecht!

Mocht je er al uit zijn.... Aanstaande maandag 4 augustus is mijn eerstvolgende (mee-)besteldag!





Bundle
Item Number
Stamp Set
Framelits
Discounted Price
Sumthin' with Bubbly Words Bundle (wood)
138923
Sumthin' Sumthin'
Word Bubbles

38,95 €/£28.50

Sumthin' with Bubbly Words Bundle (clear)
138920
Sumthin' Sumthin'
Word Bubbles
35,50 €/£26.95










Decorative Goodies Bundle (wood)
138924
Oh My Goodies!
Deco Labels
48,95 €/£36.25
Decorative Goodies Bundle (clear)
138921
Oh My Goodies!
Deco Labels
42,25 €/£31.25










Celebrating Chalk Talk Bundle (wood)
138925
Day of Celebration
Chalk Talk
49,95 €/£37.25
Celebrating Chalk Talk Bundle (clear)
138922
Day of Celebration
Chalk Talk
43,25 €/£31.95










Flowery Daydream Bundle (wood)
138911
Daydream Medallions
Floral Collection
63,50 €/£47.50
Flowery Daydream Bundle (clear)
138910
Daydream Medallions
Floral Collection


55,95 €/£41.50


Bright & Beautiful Stars Bundle (wood)
138644
Bright & Beautiful
Star
59,25 €/£44.95
Bright & Beautiful Stars Bundle (clear)
138200
Bright & Beautiful
Star
49,95 €/£37.25










Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!